هتلبان

هتل بهار تهران

تهران، خیابان انقلاب، بین پیچ شمیران و دروازه دولت ، نبش خیابان بهار جنوبی، پلاک ۵

4 از 10 معمولی (3 نظر)

تغییر جستجو

انتخاب اتاق

درباره هتل

معرفی هتل بهار تهران

هتل بهار تهران یکی از هتل‌های محبوب و با کیفیت پایتخت است که با موقعیت مرکزی خود، دسترسی آسان به مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی تهران را برای میهمانان فراهم می‌کند. این هتل با ارائه خدمات حرفه‌ای و امکانات مدرن، تجربه‌ای راحت و دلپذیر از اقامت در تهران را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

این هتل با طراحی مدرن و دکوراسیون شیک، فضایی آرام و دلنشین برای استراحت و کار فراهم کرده است. هتل بهار تهران با تیمی مجرب و مهمان‌نواز، امنیت، راحتی و خدمات با کیفیت را در بالاترین سطح ارائه می‌دهد و برای مسافران تجاری و گردشگری گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

هتل بهار تهران همچنین به دلیل موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی و مراکز دیدنی شهر، به میهمانان امکان می‌دهد تا بدون دغدغه و با صرف کمترین زمان، جاذبه‌های پایتخت را تجربه کنند. این ویژگی باعث شده است که هتل بهار تهران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل در تهران باشد.

اتاق‌های هتل بهار تهران

اتاق‌های هتل بهار تهران با انواع مختلف برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت مسافران طراحی شده‌اند. از اتاق‌های استاندارد و دوتخته گرفته تا سوئیت‌های لوکس، همه با امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی مجهز و تهویه مطبوع فراهم شده‌اند تا اقامتی راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

نظرات

امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 10 معمولی (3 نظر)
برخورد کارمندان
خدمات
موقعیت مکانی
نظافت و تمیزی
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
نظرات کاربران
7 از 10
فاطمه حسینی
کاری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲
اقامت آروم و خوبی داشتم منتهی نسبت به هزینه ای که دادم توقع بیشتری داشتم.صبحانه کاملا معمولی بود.و خدمات خاصی ارائه نمیشد از جمله کافی شاپ مجهز نداشت و رستوران مجزا هم نداشت یه رستوران پایین هتل بود که کیفیت خوبی نداشت.بهترین نکته درمورد این هتل نزدیکی بسیار زیادی به ایستگاه مترو بود ک خیلی راحت به همه مراکز دسترسی داشتی.
آیا این نظر مفید بود؟
00
7 از 10
الهام بهرامی
کاری
۱۰ آذر ۱۴۰۰
هتل خوبیه فقط در جای شلوغی ساخته شده و کمی سر و صدا آزار دهنده هست.
آیا این نظر مفید بود؟
00
1 از 10
فرشته مهربان
کاری
۸ مرداد ۱۳۹۶

واقعا هتل خوبی بود چون هم نوسازه و هم اینکه دسترسی آسان به همه نقاط شهر داره چون طو مرکز شهره هم اینکه خیلی محیط آرام و دلنشینی داشت

آیا این نظر مفید بود؟
00