هتلبان

هتل هرمز بندرعباس

بندرعباس، میدان انقلاب

2 از 10 معمولی (2 نظر)

تغییر جستجو

انتخاب اتاق

درباره هتل

معرفی هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس یکی از هتل‌های مطرح و با کیفیت این شهر است که با موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری بندرعباس را فراهم می‌کند. این هتل با ارائه خدمات حرفه‌ای و محیطی آرام، تجربه‌ای دلپذیر از اقامت در جنوب ایران برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل هرمز بندرعباس دارای امکانات مدرن و اتاق‌هایی با طراحی شیک و راحت است که برای مسافران تجاری و تفریحی مناسب می‌باشد. این هتل تلاش کرده تا با ارائه خدمات متنوع، از جمله وای‌فای رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته، نیازهای مختلف مهمانان را برآورده کند.

اقامت در هتل هرمز بندرعباس، علاوه بر رفاه و آرامش، امکان تجربه غذاهای محلی و بین‌المللی در محیطی دوستانه را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل با توجه به کیفیت خدمات و امکانات، یکی از انتخاب‌های محبوب گردشگران و مسافران در بندرعباس محسوب می‌شود.

اتاق‌های هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس دارای اتاق‌هایی متنوع از جمله اتاق‌های یک نفره، دو نفره و خانوادگی است که با دکوراسیون مدرن و امکانات کامل اقامتی تجهیز شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مناسب، تلویزیون، مینی بار و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.

نظرات

امتیاز هتل از دید کاربران
2 از 10 معمولی (2 نظر)
برخورد کارمندان
کیفیت رستوران و کافی شاپ
خدمات
موقعیت مکانی
نظافت و تمیزی
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
نظرات کاربران
0 از 10
محمدرضا
کاری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

اگر برای استراحت و گردش می خواهید برید اینکار رو نکنید. ما توی افراد همراهمون فردی سالمند داشتیم و برای اینکه سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق نبود برای ایشون دچار مشکل و درد سر می شدیم. یک روز اونجا طوفان شدع بود و بارون شدید هم میومد.از سقق لابی آب چکه می کرد. تنها تدبیر آنها برای این مسئله گذاشتن سطلی در زیر آن مکان بود.بنابراین نوروز 93 رو به بدی گذروندیم

آیا این نظر مفید بود؟
00
0 از 10
زهرا بذرافشان
کاری
۲۶ بهمن ۱۳۹۲

این هتل لیاقت درجه 2 نهایت 3 را دارد بسیار کثیف (از موکت راهرو ها بگیر ونظافت روزانه که فقط رویه تخت را مرتب می کنند حوله های بدون کاور که از نظافت ان بی اطلاعی -استخ خراب از کمد بدون کلید وقفل شکسته وخرابی فن ها وسرما- از عدم اطلاع رسانی و روز اخر که برای یک ساعت بجای ساعت 2 شده ساعت 3 بدون اینکه گفته باشند نصف پول اتاق را می گیرند -از اینترنت که شعار می دهند که اصلا وصل نمی شودبخاطر ضعیف بودن -از گرونی پول نهار وشام -اگر بیسکویت داخل یخچال را بخوری پول صبحانه مجانی را می گیرد هتل .واقعا قابل توصیه به کسی نیست.

آیا این نظر مفید بود؟
00