هتلبان

هتل تالار شیراز

شیراز، خیابان فردوسی، بین خیابان رودکی و سعدی

5 از 10 معمولی (6 نظر)

تغییر جستجو

انتخاب اتاق

درباره هتل

معرفی هتل تالار شیراز

هتل تالار شیراز یکی از هتل‌های برجسته شهر شیراز است که با معماری مدرن و امکانات رفاهی کامل، تجربه‌ای دلنشین از اقامت در این شهر تاریخی را به میهمانان ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی هتل در نزدیکی مراکز تاریخی و گردشگری شیراز باعث شده تا دسترسی به اماکن مهم شهر بسیار آسان باشد.

این هتل با ارائه خدمات متنوع و کیفیت بالای پذیرایی، محیطی آرام و دلنشین برای مسافران تجاری و تفریحی فراهم می‌کند. کارکنان حرفه‌ای هتل تالار شیراز با رعایت استانداردهای بین‌المللی، اقامتی خاطره‌انگیز برای میهمانان تضمین می‌کنند.

هتل تالار شیراز همچنین برای برگزاری مراسم‌ها و همایش‌ها مجهز به سالن‌های بزرگ و امکانات فنی مدرن است. با انتخاب این هتل، علاوه بر راحتی و رفاه، دسترسی سریع به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شیراز نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

اتاق‌های هتل تالار شیراز

اتاق‌های هتل تالار شیراز با طراحی شیک و مدرن و فضایی آرام برای استراحت میهمانان، شامل انواع اتاق‌های دوتخته، سه تخته و سوئیت‌های مجلل هستند. هر اتاق به امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی مجهز است.

نظرات

امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 10 معمولی (6 نظر)
برخورد کارمندان
کیفیت رستوران و کافی شاپ
خدمات
موقعیت مکانی
نظافت و تمیزی
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
نظرات کاربران
10 از 10
سامان
کاری
۲۳ بهمن ۱۳۹۶
یک هتل خوب دارای امکانات عالی -بوفه صبحانه متنوع و اینکه نسبت به یکسال قبل خداییش خیلی عوض شده
آیا این نظر مفید بود؟
00
9 از 10
سامان
کاری
۱۲ بهمن ۱۳۹۶
من چندین بار این هتل بودم اما یک یک هفته پیش که رفتم دیدم که اتاقا همه تعمیر شده . دکوراسیون زیبایی به اتاقا دادن و نقطه قوت این هتل بوفه صبحانه بود . تنوع صبحانه زیاد شده بود .انواع صبحانه ازجمله رولت تخم مرغ- املت قارچ- چیپس سیب زمینی و سوسیس انگشتی - آش سبزی شیرازی و عدسی-و خیلی چیزای دیگه به بوفه صبحانه اضاف شده بود و نوشیدنی مورد علاقه عرقیات شیراز هم بود .اشتباه نکنید این هتل با اون هتل قبل خیلی فرق کرده . کیفیت بالا نرخ پایین.اگر رفتین شیراز برین هتل تالار
آیا این نظر مفید بود؟
00
0 از 10
تینا
کاری
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

اصلا\\\" خوب نبود اصلا در حد 1 ستاره هم نبود /غذاهای بی مزه-برخورد بد پرسنل-اتاق های بدون پنجره و خفه و دلگیر

آیا این نظر مفید بود؟
00